—————————
• ورود به سامانه
شناسه:
گذرواژه :
• ثبت نام
• گذرواژه را فراموش کرده ام
|
بسیار مهم: پیگیری خریدهای ناموفق
در صورتی که خرید شما از سایت سفیر ناموفق بوده است، طبق دستورالعمل زیر نسبت به دریافت کد مرجع تراکنش خود (از شرکت پرداخت الکترونیک پارسیان) و سپس تکمیل فرم درخواست بازگشت وجه (در بخش مربوط به پیگیری خریدهای ناموفق) اقدام نمایید. در غیر این صورت این شرکت مسئولیتی در قبال بلیت های صادر شده احتمالی که تاریخ حرکت آنها گذشته باشد نخواهد داشت.
اطلاعیه مهم: جهت صدور بلیت برای اتباع غیر ایرانی می بایست از گزینه "اتباع غیر ایرانی" استفاده کنید. در غیر این صورت مسئولیت و پرداخت خسارت این تخلف برعهده کاربر و مسافر مربوطه خواهد بود.
اطلاعیه مهم: در کلیه ایستگاههای راه آهن برای سوار شدن به قطار بلیت ها کنترل شده و با مدارک هویتی تطبیق داده می شوند. لذا همراه داشتن تصویر بلیت به همراه مدارک هویتی معتبر الزامی و از ورود مسافران بدون بلیت یا بلیت های غیرهمنام به قطار قطعا ممانعت به عمل خواهد آمد.
پیگیری خریدهای ناموفق
چنانچه پس از وارد نمودن اطلاعات کارت خرید به هر علتی فرآیند قطع شد و مبلغ خرید از حساب کسر و رسید خرید دریافت نگردید در گام اول به قسمت چاپ بلیت در صفحه اول پروفایل خود مراجعه نموده و تاریخ خرید (همان روز که عملیات پرداخت انجام شده ) را وارد نموده و چنانچه بلیت موجود نبود در گام دوم با پشتیبانی بانک درگاه انتخابی با شماره های درج شده در زیر تماس حاصل بفرمایید.
• درگاه پارسیان شماره تماس 2318
سپس چنانچه بانک عملیات پرداخت را تایید نمود با دریافت شماره مرجع یا پیگیری با پشتیبانی شرکت سفیر با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید.
021-43457 داخلی 1
|
|