بلیت قطار,سفیر ریل



—————————
• ورود به سامانه

  شناسه: 

  گذرواژه : 

  

• ثبت نام
• گذرواژه را فراموش کرده ام
پیگیری خریدهای ناموفق
چنانچه پس از وارد نمودن اطلاعات کارت خرید به هر علتی فرآیند قطع شد و مبلغ خرید از حساب کسر و رسید خرید دریافت نگردید در گام اول به قسمت چاپ بلیت در صفحه اول پروفایل خود مراجعه نموده و تاریخ خرید (همان روز که عملیات پرداخت انجام شده ) را وارد نموده و چنانچه بلیت موجود نبود در گام دوم با پشتیبانی بانک درگاه انتخابی با شماره های درج شده در زیر تماس حاصل بفرمایید. • درگاه پارسیان شماره تماس 2318 • درگاه اقتصاد نوین شماره تماس 48031000-021 سپس چنانچه بانک عملیات پرداخت را تایید نمود با دریافت شماره مرجع یا پیگیری با پشتیبانی شرکت سفیر با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید. 021-43457 داخلی 1